Да, тези са от онези, които нямат търпение и дърпат веднага каквото се е хванало на кукичката.
Ако продукта е добър той ще надмине тази вълна и цената ще се покачва.
Трябва да се изчака за да приключи фазата на растеж и точно преди фазата на зрелост да се продаде.
Сега въпроса е как да познаем кога фазата на растеж е приключила и е дошла фазата на зрелост
Появата на пряка конкуренция - едно към едно директно, е индикатор за преминаване във фазата на зрелост.
Макар, че това може и да се оспорва. Например отделянето на ETC от ETH не попречи цената на ETH да се вдигне десетки пъти.
Тук обаче трябва да имаме предвид, че самото копиране на продукта, не е точно конкуренция.
Като за пример за директна конкуренция е когато друг продукт е в същата пазарна ниша. Тогава сме стигнали етапа на зрелост.
Ако конкурентния продукт излезе с някои предимства и те са за предпочитане, първоначалния е навлязъл в етапа на силна конкуренция вече не е в първа младост. Растежа в сектора може да продължи, но носителят е вече друг.