marincho написа:Значи сега е момента, да спреш да се репчиш с "международна"-та гаранция. Или да ходиш до Страсбург, там май се съдеха таквиз юнаци.
Това към мен ли беше?
И ако е така къде съм споменавал че ще съдя някого въобще?
А относно репченето ... засега оставям без коментар че ми става смешно.
Човека пита,коментираме - накрая той си решава.
За сведение при проблем с каквото и да е което е в гаранция само им пращаш дефектната стока
и към теб пътува новия такъв без пазарлъци,обяснения и простотии...за тяхна сметка.
И в моя случай ако имам проблем моите нещица ще минат някоя и друга граница извън България.
Струва ми се че това е достатъчно международно за твоите критерии...а нивото на качество е вече друга тема.
Нашите фирми правят абсолютно същото така или иначе с тази разлика
че бавят всичко безобразно много.
Не ми е известен фирмен сервиз за видеокарти в България например.
Ще ми е интересно да науча нещо ново ако има такъв.