Здравейте,
Благодаря за съвета да се обърна към КЗП -но това е последното,което ще направя защото и на тях вече нямам доверие. Купих си телефон и на втория месец ми даде дефект. Рекламирах го два пъти-без резултат- пак даваше същият дефект. При третата рекламация ми го заляха с течност и ме обвиниха,че съм го намокрил и анулираха гаранцията, защото при трета рекламация на един и същи дефект трябваше да ми сменят апарата с нов. Тогава се обърнах към тази комисия и тя ми прати телефона в сервиз на същата фирма и резултата беше същия-намокрен телефон и отказана гаранция. И отговор от КЗП-сервиза е прав-намокрен Ви е телефона. И точка по въпроса. Останах си с пръст в устата. Та затова търся други начини-ако има такива да отстраня повредата на видиокартата или я заменя с нова. Немога да си спомня къде четох за това омазняване-за да им го пратя на господата от PLESIO.
Моят съвет е да не купувате от тях,защото намират причини да не ползват гаранцията,която се дава на даден продукт.