marto74 написа:Поръчката ви е с доставка януари и ще ви бъде възстановена ако не успеем в този срок.
Двете седмици включват доста празници.
Ако бяхте изпратили мейл с копие на платежното , плащането щеше да бъде отразено по-рано.
Нашето счетоводствто почива от 22 декември насам .
Утре ще проверя лично и ако е получен превода ще бъде отразен.
Поздрави Мартин
Крайно несериозни оправдания,
През тия две седмици имаше и доста работни дни, изпратих и получих поне 15-20 банкови превода + други ел.плащания през този период.
Когато някой ми изпрати пари по банка, обикновено знам за това от минути до няколко часа.
Освен това:
1. На мейла писах още на 13.12.2013 с въпрос относно превода, НИКАКЪВ ОТГОВОР, очевидно или никой не го чете или се игнорира.
2. На съобщението ми в контактната форма по същия въпрос - НИКАКЪВ ОТГОВОР!
3. На ЛС-то - СЪЩО БЕЗ ОТГОВОР
4. Изпратих и SMS на 18-ти веднага след превода, резултат НИКАКЪВ.
5. Накрая звънях по телефона, пак нищо не последва, само обещания.
6. И след като писах в две публични теми - лъч надежда, статуса актуализиран чак днес.
Е, толкова напъни за комуникация с никоя фирма не ми беше случвало да правя.
Заради цялото това несериозно отношение към поръчката ми, моля да ми анулирате ордера и да ми възстановите заплатените суми.
Запазвам си правото да сезирам Комисията за защита на потребителя за некоректна търговска практика в случай на невъзстановяване на сумата в разумен срок.
Поздрави!
P.S. А маймуницата вместо кирилица в издадената ми PDF фактура даже не си струва да коментирам. Счетоводителката би изпаднала в потрес ако я види. Няма да и го причиня.