от ZAX » 15 Юли 2014, 17:30
Когато казвам 1-2 дни срок на доставка имам предвид точно това, а именно от 24 до 48 часа... Като наистина допустимо е забавяне от още 1-2 дни покрай празници и т.н. Т.е. поръчка от петък е нормално да я очаквам в понеделник-вторник, а не през уикенда (уважаващите себе си и клиентите си всъщност намират начини да доставят и в неделя и по празници и трета световна ако ще да почне). Давам 1 ден още при твърде лоши метеорологични условия и всяко забавяне извън тези условия (от 1 до 2 дни стандартно и от 3 до 5 дни по уважителни причини) следва да се санкционира и всичко това да е ясно регламентирано.
Друг вариант е да не се плаща предварително, защото ти пари не връщаш, а когато не си взел никакви и се забавиш ако не смъкнеш цената, поръчката се отказва и готово.
П.П. Вече чаках веднъж една такава предварителна поръчка с 2 месеца отгоре, та прости ми недоверието, но дори вече да няма такива неща, аз втори път на един и същи номер няма да се хвана. Все пак имаш достатъчно много доволни клиенти за които това не е от съществено значение и те ще изкупят и върнатите. Всъщност не се ли мисли за развитие на бизнеса, например магазин с готови продукти? Така недоволни клиенти поне що се отнася до забавяния няма как да имаш. Или има наличност или няма, който иска чака, който не иска не чака.
П.П.П. Ако е станало ясно, че темата е за продукти със срок на доставка от 24 до 48 часа, моля без повече спам и да се пише само когато има такива, Благодаря!