Информация за артикулите

Раздел специализиран за продуктите на Технобит

Модератори: marto74, Moderators

Информация за артикулите

Мнениеот htorbov » 09 Апр 2014, 23:14

Здравейте,

Много се зарадвах, когато видях, че българи произвеждат този хубав хардуер! Аз съм уеб програмист, до момента не съм се занимавал с хардуер, нито с биткойн, така, че моля не ме съдете за некомпетентността.

От няколко дни чета за дигиталната валута, и ето какво разбрах: ако имам хардуер с 10GH/s, с днешната трудност и курс (09.04.2014), след месец копаене ще имам биткойни, равняващи се на ~10 USD (колкото GH/s, толкова и USD).

Тъй като реално не мога да бъда сигурен в живота на хардуера, търся да намеря копачка между 1 и 60 GH/s, за да тествам първия месец.

Та въпроса ми е, HEX16A2 (24 GH/s) и HEX16B (60GH/s) напълно готови системи ли са (необходимост единствено от 12V адаптер и USB кабел) и съответно датата за доставка валидна ли е в сайта, тъй като видях разни оплаквания относно това.

Видях, че има и 7GH/s, но е изчерпан, за съжаление (иначе веднага щях да го купя).

Също така, извън темата, съм много учуден, защо seller-ите не ползват модулите за себе си, а ги продават на другите хора.

Благодаря за вниманието!
htorbov
 
Мнения: 6
Регистриран на: 09 Апр 2014, 22:57

Re: Информация за артикулите

Мнениеот 2GOOD » 09 Апр 2014, 23:44

Здравей и добре дошъл,
На псоледния въпрос, няма как да задържиш голямо количество машини за себе си, понеже изискват допълнителни ресурси, помещения и т.н. и както се казва, богат става този който произвежда лопатите, не този който ги ползва ;)

Сега в интернет е пълно с калкулатори, можеш да ползваш моя, който направих преди доста време, но при него ще получиш бегла представа за по-кратък период:
http://tinyurl.com/EVNCalc

Калкулатор с натрупващата се трудност е този:
http://btcinvest.net/en/bitcoin-mining- ... ulator.php

Можеш да зададеш вдигане на трудността с около 12-15% на период, разбира се това са само прогнозни данни.