Винаги ли е прав клиентът в България ?!

дъра-бъра

Модератор: Moderators

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот upuHka » 02 Сеп 2014, 17:18

Spoon.Net написа:коментарите който са в защита на "клиента" /магарето/ явно са направени от хора който никога не са работили с хора повече от 2 дена. точно по тази причина имам 2 служебни телефона. един за клиенти и един за магарета. когато звънне телефона на магаретата вдигам ако мога. за другия се подразбира че ходя с него и в тоалетната. какво искам да кажа с този пример: има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите. от другата страна са : персонал който знае че е там за да служи на клиента и без значение какво му е в дадения момент се държи подобаващо, защото ако не го прави губи клиенти и остава гладен и персонал който е готов да изтърпи всичко само и само да вземе парите ;). когато главен и единствен фактор са парите ..... работата не върви. идва сополанко с лаптоп за 2к и ми обяснява как само малко трябвало да се бутне и как и той можел да го направи но нямал време ;). вежливо изслушах всичките глупости който на моменти граничеха с паранормалното и заявих че аз също съм претрупан с работа и нямам възможност да извърша услугата. ако работех за някой който главна цел е да се приберат някакви пари ... най вероятно щях да отнеса много критика или даже уволнение и това защото тъпак някакъв си иска да му бъде свършена работа за 50лв а да плати 5. такива клиенти не желая. има достатъчно много други места където може да си занесе машината и някой друг да си чупи главата с него. спирам че мога да пиша примери с дни.


Аз съм напълно съгласна с това! Трябва да си цениш труда! След като съм си оценила труда по един лаптоп примерно 50 лева, значи толкова и това е. Сигурно има други хора, които ще го направят за 40 или 30.. еми нека, аз предпочитам да правя нещо друго през това време - да науча нещо ново, да се усъвършенствам в нещо още, което е по-добра инвестиция от това да работя на някой мазник за 5 лева.
нищо не е вечно..
Аватар
upuHka
Spammer
 
Мнения: 182
Регистриран на: 02 Дек 2013, 14:28

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 02 Сеп 2014, 17:41

НЕ познаваш спунчо, иронията е че тук мазникът е именно той.
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 02 Сеп 2014, 18:10

Абе мисля по въпроса с коините, но БТЦ ми се струва много неподходящ за случая. Доста се бави някой път, не може клиента да иска да си ходи, а ние ще седим и ще чакаме потвърждение. Обаче няма достатъчно стабилна ПоС валута която да ползвам
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот 2GOOD » 02 Сеп 2014, 21:05

shulio написа:Абе мисля по въпроса с коините, но БТЦ ми се струва много неподходящ за случая. Доста се бави някой път, не може клиента да иска да си ходи, а ние ще седим и ще чакаме потвърждение. Обаче няма достатъчно стабилна ПоС валута която да ползвам


Добре де защо ще чакате потвърждение, ако транзакцията е с такса то тя ще мине - едва ли някой за малки суми ще тръгне да прави double spend
Благодарности на: 12good4Buys8cvTj6EB4MTGNTSC4w9Swnz
Аватар
2GOOD
Site Admin
 
Мнения: 4957
Регистриран на: 28 Май 2013, 15:40
Местоположение: Planet Mars

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 02 Сеп 2014, 23:13

Не съм толкова навътре в нещата за да мога да съм сигурен, че всичко ще е наред без потвърждение. А и варианта някой да плати с криптовалути е да е подготвен за това. Смисъл да може да преведе койните от телефон или таблет, защото нямам условия и място да правя специален терминал за плащане с койни.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот zigzag » 02 Сеп 2014, 23:36

Всеки има право да мисли и прави, каквото и както намери за добре. Няма значение дали е честно, правилно, добро, възпитано и т.н. Всеки има право да прави, каквото си иска. След това се понасят последствията и това е.
Редно ли е фирми, заведения и прочее да си избират клиентите. Разбира се, че е. Щом един клиент може да избира къде да отиде , защо един собственик, управител или работник да не може да избира клиентите си? Ако започнат да се събират дрипави индианци в ресторанта ти, любят семки и пият едно кафе 5 часа, всички "нормални" ще бъдат изгубени за клиенти. Ти си налял хиляди левове и ако проявиш толерантност ще фалираш. От друга страна ако всеки откаже да продаде хляб на зеленокож или да му поправи лаптопа, това е дискриминация. Та, всеки да прави така както му харесва. Само ония горе има право да съди. :D
zigzag
 
Мнения: 399
Регистриран на: 05 Фев 2014, 21:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот 2GOOD » 03 Сеп 2014, 02:05

shulio написа:Не съм толкова навътре в нещата за да мога да съм сигурен, че всичко ще е наред без потвърждение. А и варианта някой да плати с криптовалути е да е подготвен за това. Смисъл да може да преведе койните от телефон или таблет, защото нямам условия и място да правя специален терминал за плащане с койни.


Да да, ти качваш приложението на някакъв евтин таблет и хората си плащат от техните устройства на него, ти само въвеждаш сумата в лева.
Благодарности на: 12good4Buys8cvTj6EB4MTGNTSC4w9Swnz
Аватар
2GOOD
Site Admin
 
Мнения: 4957
Регистриран на: 28 Май 2013, 15:40
Местоположение: Planet Mars

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот Spoon.Net » 03 Сеп 2014, 02:05

заксославеееее, заксославе .... колко е забавно че точно ти който си променяш мнението през 2 часа и разбира се не помни какво си казал преди това /така е удобно/ си тръгнал да раздуваш темата, че и критики ми правиш. правил съм покупко-продажби с доста хора в този форум и един искам да каже нещо по темата с некоректното ми отношение. ти дето си най голямата ревла как не те е срам да коментираш другите не знам. много поздрави на всички и успешни покупки ;).
Аватар
Spoon.Net
GPU Mining Moderator
 
Мнения: 1014
Регистриран на: 21 Сеп 2013, 17:13

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 03 Сеп 2014, 08:02

А как се нарича когато някой ти влезе в положението, услужи ти с пари и ти после едвам му върнеш половината с 300 зора и закъснение от няколко месеца (при уговорка за 2 дни)... А след това заявиш че си му се издължил... Особено когато този някой не е в по-добро финансово положение от теб. Няма по-голяма п*тка от теб в този форум...

Какво да помня, 100 лъжи изрече, хиляда обещания направи и накрая нито една от уговорките ни не спази, нищо че аз приемах всяко твое предложение, макар и да си ги менеше през 2 часа...

Направо Марто е светец пред теб, той поне има някаква съвест ми се струва, а ти си егати безгръбначното нищожество...
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 03 Сеп 2014, 10:18

2GOOD написа:
shulio написа:Не съм толкова навътре в нещата за да мога да съм сигурен, че всичко ще е наред без потвърждение. А и варианта някой да плати с криптовалути е да е подготвен за това. Смисъл да може да преведе койните от телефон или таблет, защото нямам условия и място да правя специален терминал за плащане с койни.


Да да, ти качваш приложението на някакъв евтин таблет и хората си плащат от техните устройства на него, ти само въвеждаш сумата в лева.



Искаш да кажеш, че има приложение за андройд от което да заявя плащане директно в някаква валута, а то си го смята в бтц по курс за момента и праща заявката на клиента ?

То може и на ПоС терминала да го инсталирам, ако не е проблем нещо. Тоест да не ми е нужно 3-то устройство
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

ПредишнаСледваща

Назад към Лафеджийница

Кой е на линия

Регистрирани потребители: AJB, filchef, ionicle, viniamin