Spoon.Net написа:коментарите който са в защита на "клиента" /магарето/ явно са направени от хора който никога не са работили с хора повече от 2 дена. точно по тази причина имам 2 служебни телефона. един за клиенти и един за магарета. когато звънне телефона на магаретата вдигам ако мога. за другия се подразбира че ходя с него и в тоалетната. какво искам да кажа с този пример: има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите. от другата страна са : персонал който знае че е там за да служи на клиента и без значение какво му е в дадения момент се държи подобаващо, защото ако не го прави губи клиенти и остава гладен и персонал който е готов да изтърпи всичко само и само да вземе парите . когато главен и единствен фактор са парите ..... работата не върви. идва сополанко с лаптоп за 2к и ми обяснява как само малко трябвало да се бутне и как и той можел да го направи но нямал време . вежливо изслушах всичките глупости който на моменти граничеха с паранормалното и заявих че аз също съм претрупан с работа и нямам възможност да извърша услугата. ако работех за някой който главна цел е да се приберат някакви пари ... най вероятно щях да отнеса много критика или даже уволнение и това защото тъпак някакъв си иска да му бъде свършена работа за 50лв а да плати 5. такива клиенти не желая. има достатъчно много други места където може да си занесе машината и някой друг да си чупи главата с него. спирам че мога да пиша примери с дни.
Аз съм напълно съгласна с това! Трябва да си цениш труда! След като съм си оценила труда по един лаптоп примерно 50 лева, значи толкова и това е. Сигурно има други хора, които ще го направят за 40 или 30.. еми нека, аз предпочитам да правя нещо друго през това време - да науча нещо ново, да се усъвършенствам в нещо още, което е по-добра инвестиция от това да работя на някой мазник за 5 лева.