Винаги ли е прав клиентът в България ?!

дъра-бъра

Модератор: Moderators

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот kopacha » 02 Сеп 2014, 02:01

:))) Само информативно малко не потемата:) Кое е това легендарно заведение за което пишете вече 4 страници :)))
kopacha
 
Мнения: 514
Регистриран на: 10 Юни 2013, 10:09

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 02 Сеп 2014, 09:56

ZAX написа:
shulio написа:За тропането си прав, обаче в края на деня вече съм се занимавал с толкова простотия, че това ми дойде в повече и не издържах.
Аз те попитах точно същото и не можа да ми дадеш адекватен отговор, не си го дал и на маринчо, та нека да опитаме трети път: С какво последният клиент ти е виновен че да си изкарваш на него натрупаното през целия ден, пък и нали не си мълчеше за нищо, никога и пред никой, значи не би трябвало нищо да ти се трупа? И все пак не разбрах кученцето с какво те е обидило... Ами я си представи че жената може да е дошла на края на деня, точно за да не смущава никой и просто ей така да си отпразнува рожденият му ден, а как без него :mrgreen:


Това, че не си мълчиш значи ли, че не ти се натрупва? А и като пише че нещо е забранено значи е забранено, не е малко забранено или за някой е разрешено. Или трябва да напиша - "строго забранено" или някаква друго спепенувано "забранено" за да се знае, че така не може? Кучето не ме е обидило, но просто не обичам кучета.

Ето тия дни дойде един клиент и направо ме изненада. Попита дали може да идва с кучето в градината и дали ще ни пречи на работата. Обясни, че ще идват компания и всеки си плаща поотделно да си знаем. Попита дали може да му се купи еди какво си, защото го обича. Е на такъв човек как да му кажеш нещо на въпреки. Просто не върви. Има подход, култура и всички други работи, които липсват в едно 80-90% от населението на нашата родина.

Едит: Няма смисъл да разискваме. Вие сте си прави за вас си, аз и човека от статията за принтерите сме си прави за нас си. Незнам с какво се занимавате, но щом имате собствен бизнес и работите реално с клиенти и успявате да запазите самообладание, когато пред вас има явна простотия и незачитане на труда ви - евала.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 02 Сеп 2014, 11:16

А значи все пак можело с куче за едни, за други не може, ако плащат добре даже не ти пречи че не обичаш кучета, макар че всъщност кой по дяволите го интересува ти какво обичаш :mrgreen:

Тези с принтерите просто няма как да са прави : ]

Явно заведението си е твое, иначе отдавна да са те изгонили, независимо дали си прав : ]

Не, аз не работя с хора, точно поради изтъкнатите от теб причини. Но когато все пак ми се налага да го правя, ДА, и аз не съм от хората които си мълчат и точно заради това не ми се трупа. Така че просто не те разбирам ;)
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 02 Сеп 2014, 12:24

Навън куче не ми пречи ама чак пъв вътре да влиза - айде нема нужда. И да - мен ме интресува аз какво обичам, който не му харесва може да ме избягва и да не говори с мен.

"Не, аз не работя с хора, точно поради изтъкнатите от теб причини."

Значи все пак си съгласен, че клиента в някой случай е несъобразителен и не се държи нормално, просто не си съгласен, че трябва да му се казва
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот Spoon.Net » 02 Сеп 2014, 12:47

коментарите който са в защита на "клиента" /магарето/ явно са направени от хора който никога не са работили с хора повече от 2 дена. точно по тази причина имам 2 служебни телефона. един за клиенти и един за магарета. когато звънне телефона на магаретата вдигам ако мога. за другия се подразбира че ходя с него и в тоалетната. какво искам да кажа с този пример: има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите. от другата страна са : персонал който знае че е там за да служи на клиента и без значение какво му е в дадения момент се държи подобаващо, защото ако не го прави губи клиенти и остава гладен и персонал който е готов да изтърпи всичко само и само да вземе парите ;). когато главен и единствен фактор са парите ..... работата не върви. идва сополанко с лаптоп за 2к и ми обяснява как само малко трябвало да се бутне и как и той можел да го направи но нямал време ;). вежливо изслушах всичките глупости който на моменти граничеха с паранормалното и заявих че аз също съм претрупан с работа и нямам възможност да извърша услугата. ако работех за някой който главна цел е да се приберат някакви пари ... най вероятно щях да отнеса много критика или даже уволнение и това защото тъпак някакъв си иска да му бъде свършена работа за 50лв а да плати 5. такива клиенти не желая. има достатъчно много други места където може да си занесе машината и някой друг да си чупи главата с него. спирам че мога да пиша примери с дни.
Аватар
Spoon.Net
GPU Mining Moderator
 
Мнения: 1014
Регистриран на: 21 Сеп 2013, 17:13

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 02 Сеп 2014, 13:41

shulio написа:Значи все пак си съгласен, че клиента в някой случай е несъобразителен и не се държи нормално, просто не си съгласен, че трябва да му се казва
Пак нищо не си разбрал:

1. Съгласен съм че 99% от хората са измет (ест. че в 99% от случаите и персонала и клиентите ще са точно такива, поради липса на хора с достатъчно интелект въобще на планетата, а и живеем във време където вече възпитанието не е на мода, а именно то малко поне прикриваше малоумщината преди). За жалост обаче мен идиотите пак си ме дразнят, дори да са възпитани, дори да не се държат неподобаващо, несъобразително и т.н. Просто имам органическа непоносимост към хора с твърде ниско IQ (няма дума за това, но го приемай за дискриминация на база IQ). Но все пак тези хора не са виновни че са се родили умствено ограничени, те наистина няма какво да направят по въпроса и да, ти си длъжен да ги търпиш, точно такива каквито са... Ето затова избягвам да работя с хора.

2. Каквото и да кажеш, то няма да има нито значение, нито ефект... А не съм съгласен с твоето отношение към клиентите и предубедеността ти по принцип. Ти си длъжен да подхождаш точно по обратният на начина който афишираш до сега.

Spoon.Net написа:коментарите който са в защита на "клиента" /магарето/ явно са направени от хора който никога не са работили с хора повече от 2 дена. точно по тази причина имам 2 служебни телефона. един за клиенти и един за магарета. когато звънне телефона на магаретата вдигам ако мога. за другия се подразбира че ходя с него и в тоалетната. какво искам да кажа с този пример: има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите. от другата страна са : персонал който знае че е там за да служи на клиента и без значение какво му е в дадения момент се държи подобаващо, защото ако не го прави губи клиенти и остава гладен и персонал който е готов да изтърпи всичко само и само да вземе парите ;). когато главен и единствен фактор са парите ..... работата не върви. идва сополанко с лаптоп за 2к и ми обяснява как само малко трябвало да се бутне и как и той можел да го направи но нямал време ;). вежливо изслушах всичките глупости който на моменти граничеха с паранормалното и заявих че аз също съм претрупан с работа и нямам възможност да извърша услугата. ако работех за някой който главна цел е да се приберат някакви пари ... най вероятно щях да отнеса много критика или даже уволнение и това защото тъпак някакъв си иска да му бъде свършена работа за 50лв а да плати 5. такива клиенти не желая. има достатъчно много други места където може да си занесе машината и някой друг да си чупи главата с него. спирам че мога да пиша примери с дни.
Ти си човек, който е безкрайно некоректен към хората, независимо от всичко. Така че едва ли си този който има право да си отваря устата въобще по темата. Аз поне не бих занесъл нищо при теб, ако ще и най-ниската цена да ми предложиш. Но иначе по темата, ами човека си гони цена, като не му я предложиш, ще ти я предложи той. Аз дори не се пазаря с такива като теб. Има чистене на лаптоп по 50-100 лева има и по 10-20 (това включва пълна профилактика), ама само в петък и само в една фирма и затова си го нося там в петък, това е. И парадоксът е че момчето там което се занимава с това, е безкрайно коректно и чам ми е неудобно че трябва да му давам толкова малко пари, след като върши много по-добра работа отколкото мръшляк като теб ще я претупа за 100 лева... Но за жалост аз просто нямам възможност да дам повече...

Но ми прави твърде силно впечатление безкрайното ти неуважение към хората с не големи финансови възможности, а най-смешното е че ти също си от тези хора, т.е. следва че явно не уважаваш и себе си. Макар че то човек който уважава себе си, едва ли има как да е нечестен колкото теб.

Иначе си прав, но ако го кажеш това за честен твой колега.
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 02 Сеп 2014, 14:37

Spoon.Net написа:има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите.


По-точно не може да се каже.
ZAX написа:
А не съм съгласен с твоето отношение към клиентите и предубедеността ти по принцип. Ти си длъжен да подхождаш точно по обратният на начина който афишираш до сега.



Ти нали не мислиш, че аз се държа с всички клиенти по един и същи начин и съм предубеден към всеки който влезе. Към всеки се подхожда с нужното ужавение и респект като към равен, ама ако клиента се опитва да наруши това равенство е тогава вече не съм съгласен и не мисля, че това трябва да се търпи.

Оня ден на един трябваше да му сменям приборите след всяко ядене - 4 на брой :). Не че е нещо невиждано, ама все пак не сме 5 звезди ресторант.
Обаче всичко мина гладко и той си получаваше приборите всеки път нищо, че ме ядосваше с малоумните си изисквания. Просто човека се държеше цивилизовано както казва колегата по-горе и за това получи това което искаше колкото и странно да е.

И виждам, че обичаш да имаш последната дума за това няма да пиша повече. Напиши нещо отдолу и смятай, че си прав :)
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот marincho » 02 Сеп 2014, 15:36

Пак не стана ясно, кой е тоя ресторант.
Не разбирам шльокавица
Аватар
marincho
 
Мнения: 903
Регистриран на: 03 Юни 2013, 21:20

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот 2GOOD » 02 Сеп 2014, 15:47

marincho написа:Пак не стана ясно, кой е тоя ресторант.


Нищо поне има къде да си чешем пръстите, че с това развитие на копането последните месеци...////
Благодарности на: 12good4Buys8cvTj6EB4MTGNTSC4w9Swnz
Аватар
2GOOD
Site Admin
 
Мнения: 4961
Регистриран на: 28 Май 2013, 15:40
Местоположение: Planet Mars

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 02 Сеп 2014, 16:09

Кажи сега твоя ресторант приема ли коини, пък аз ще си нося прибори (да видиш че има и разбрани клиенти), щом не достигат :mrgreen:
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

ПредишнаСледваща

Назад към Лафеджийница

Кой е на линия

Регистрирани потребители: Bing [Bot], filchef, ionicle, qbadabaduuu, silversurfer, Spenchoni, viniamin