Модератор: Moderators
ZAX написа:Аз те попитах точно същото и не можа да ми дадеш адекватен отговор, не си го дал и на маринчо, та нека да опитаме трети път: С какво последният клиент ти е виновен че да си изкарваш на него натрупаното през целия ден, пък и нали не си мълчеше за нищо, никога и пред никой, значи не би трябвало нищо да ти се трупа? И все пак не разбрах кученцето с какво те е обидило... Ами я си представи че жената може да е дошла на края на деня, точно за да не смущава никой и просто ей така да си отпразнува рожденият му ден, а как без негоshulio написа:За тропането си прав, обаче в края на деня вече съм се занимавал с толкова простотия, че това ми дойде в повече и не издържах.
Пак нищо не си разбрал:shulio написа:Значи все пак си съгласен, че клиента в някой случай е несъобразителен и не се държи нормално, просто не си съгласен, че трябва да му се казва
Ти си човек, който е безкрайно некоректен към хората, независимо от всичко. Така че едва ли си този който има право да си отваря устата въобще по темата. Аз поне не бих занесъл нищо при теб, ако ще и най-ниската цена да ми предложиш. Но иначе по темата, ами човека си гони цена, като не му я предложиш, ще ти я предложи той. Аз дори не се пазаря с такива като теб. Има чистене на лаптоп по 50-100 лева има и по 10-20 (това включва пълна профилактика), ама само в петък и само в една фирма и затова си го нося там в петък, това е. И парадоксът е че момчето там което се занимава с това, е безкрайно коректно и чам ми е неудобно че трябва да му давам толкова малко пари, след като върши много по-добра работа отколкото мръшляк като теб ще я претупа за 100 лева... Но за жалост аз просто нямам възможност да дам повече...Spoon.Net написа:коментарите който са в защита на "клиента" /магарето/ явно са направени от хора който никога не са работили с хора повече от 2 дена. точно по тази причина имам 2 служебни телефона. един за клиенти и един за магарета. когато звънне телефона на магаретата вдигам ако мога. за другия се подразбира че ходя с него и в тоалетната. какво искам да кажа с този пример: има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите. от другата страна са : персонал който знае че е там за да служи на клиента и без значение какво му е в дадения момент се държи подобаващо, защото ако не го прави губи клиенти и остава гладен и персонал който е готов да изтърпи всичко само и само да вземе парите . когато главен и единствен фактор са парите ..... работата не върви. идва сополанко с лаптоп за 2к и ми обяснява как само малко трябвало да се бутне и как и той можел да го направи но нямал време . вежливо изслушах всичките глупости който на моменти граничеха с паранормалното и заявих че аз също съм претрупан с работа и нямам възможност да извърша услугата. ако работех за някой който главна цел е да се приберат някакви пари ... най вероятно щях да отнеса много критика или даже уволнение и това защото тъпак някакъв си иска да му бъде свършена работа за 50лв а да плати 5. такива клиенти не желая. има достатъчно много други места където може да си занесе машината и някой друг да си чупи главата с него. спирам че мога да пиша примери с дни.
Spoon.Net написа:има по 2 вида клиенти и персонал. клиенти който са цивилизовани и много бързо получават добро и бързо обслужване ако са на правилното място и клиенти който смятат че с арогантност и "пари" някой е длъжен да им търпи глупостите.
ZAX написа:
А не съм съгласен с твоето отношение към клиентите и предубедеността ти по принцип. Ти си длъжен да подхождаш точно по обратният на начина който афишираш до сега.
marincho написа:Пак не стана ясно, кой е тоя ресторант.
Регистрирани потребители: Bing [Bot], filchef, ionicle, qbadabaduuu, silversurfer, Spenchoni, viniamin