Винаги ли е прав клиентът в България ?!

дъра-бъра

Модератор: Moderators

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 01 Сеп 2014, 01:33

Пример за какво? Не е въпроса кой е прав и кой не е . Въпроса е, че не можеш да се държиш лошо с персонала и да му пречиш да си върши работата - независимо дали си доволен или не си. Ако не си доволен има си съответния ред с КЗП и така нататък. Или просто не ползваш услугата повече от тази фирма.

А и какво им е лошото на примерите от кръчма? Мислиш че като отидат на друго място същите хора се държат различно ?

Твоя пример е меко казано краен, като теб самия. Така, че невиждам смисъл да продължавам спора с човек, който мисли, че е нормално да се убие друг човек само защото си е поискал секс, да не говорим за третия участник в примера, който не е имал никаква вина в случая.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 01 Сеп 2014, 09:07

Не съм казал че е нормално да се убие човек(но нека все пак обърнем внимание на думата човек), защото си е поискал секс. Но определено не се кефя на изнасилвачите(които не са хора), а да не говорим за гейовете такива. Пък нека да съм лош и дискриминиращ ги (всъщност аз съм против смъртната присъда[защото е милостиня], заслужават да живеят дълго и мъчително...). И да, краен съм, проблем?

Лошото на примерите от кръчмата е че хората отиват там защото са такива каквито на теб не ти харесва да бъдат, следователно не тяхното, а твоето място не е в кръчмите. Това е просто логично заключение... Ако не го разбираш значи всъщност никога няма да излезеш от кръчмата, сори...

Колкото до кръчмите и индивидите поради които има нужда от тях, аз съм твърдо против и понеже такива хора са толкова тъпи че едва ли биха били способни да се мъчат достатъчно, може би тук най-доброто решение е някак да ги откриват на време и да ги абортират... Или пак съм твърде краен, няма угодия ей...

Аз нямам потребност да се държа кофти с персонала, нито пък имам потребност да се напия (а кръчмите нали са за това?) и затова не ходя по такива места. Извинявай, но ти какво очакваш от пиян идиот, нещо по-добро отколкото от трезвен такъв?!

П.П. А основният ми въпрос, който явно ти обягва е: Като толкова много не ти харесва българинът като цяло и неговият обобщен манталитет. Замисляш ли се че не само клиентът а и персоналът в 99% от случаите са една и съща измет? Нима отношението на персонала към клиентите не е недопустимо твърде често?

П.П.П. И как можеш да пречиш на някой да си свърши работата, когато всъщност той не може да си я свърши така или иначе?
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 01 Сеп 2014, 10:38

Това, че нямаш потребност да се държиш лошо с персонала е добре. И кой е казал че в заведенията визирам пияните? Говоря за хора трезви дошли с явното намерение да се опитат да ми предадат от тяхната простотия, на което се отвръща със същата простотия = клиента е много изненадан, че може така да стане и повече не идва от което съм доволен.

Ето един пример. Вечерта се затваря в 22:00 и по едно време идва една дама ( не беше пияна ) и влиза вътре с кучето си. Тропнах му с крак да с маха, а тя пък се разсърди че го гоня - била го вкарала вътре, защото нямало никой вече. Е като няма никой, ако беше дошла с коня и него ли щеше вътре да го вкара.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 01 Сеп 2014, 11:17

Нима алкохолът е адекватно извинение?!

Може с гадното си ревящо и пищящо малоумно дете да влиза, а с кротко кученце не може, защо?

Защо го приемаш толкова лично, средностатистическия идиот дори не осъзнава че се държи кофти с всички по принцип. А ти кой си че да стресираш кученцето на жената, помоли я учтиво, обясни и че в заведението не се допускат животни (друг въпрос е че хората също са животни, но често го забравят). С какво кученцето те е предизвикало, обясни ми? Обиди ли те нещо и то или се държа лошо с теб :mrgreen:
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 01 Сеп 2014, 14:49

Ооооо децата ако са шумни направо моля родителите да напуснат. Другите ми клиенти не са длъжни да търпят това, че някой си е решил да има дете ама незнае как да го контролира. Кучето нищо не ми е направило ама и аз не съм му направил нищо - просто го изгоних.

А го приемам лично защото, никога не трябва да се притесняваш или да имаш някакви угризения за това, че си показал на някого , че така както се държи или това което прави - не е правилно и пречи на останалите. Тоест не трябва да си безразличен към тези неща, защото в едно общество безразличните като станат голям процент и всички гледат един от друг, че всеки прави каквото си иска и започва и той да го прави така и всичко се разпада. Ако хората със забележките станат повече, простаците ще намалеят. Обаче в нашата държава нали на всички им е през ..... и никой не си прави труда за нищо.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот marincho » 01 Сеп 2014, 18:21

shulio написа:Това, че нямаш потребност да се държиш лошо с персонала е добре.


А когато персоналът се държи лошо?

shulio написа:Ето един пример. Вечерта се затваря в 22:00 и по едно време идва една дама ( не беше пияна ) и влиза вътре с кучето си. Тропнах му с крак да с маха, а тя пък...


Тропане с крак :lol: , това е върха. Не можа ли просто да кажеш две изречения?
Точно за подобно поведение си говорим тук, бай дъ уей.
Последна промяна marincho на 01 Сеп 2014, 18:23, променена общо 1 път
Не разбирам шльокавица
Аватар
marincho
 
Мнения: 903
Регистриран на: 03 Юни 2013, 21:20

Re: Моля помогнете( хотел в България приемащ биткойни )

Мнениеот LT530 » 01 Сеп 2014, 18:22

shulio написа:Отива майстора да го прави, но не може да установи проблема - и така няколко дена. Накрая клиента вдигнал голям скандал на майсторчето, обаче той си се прибрал и се оплакал на шефа си
...
А тук идва поредния новобогаташ и започва да ти дава акъл как да си вършиш работата и обижда отгоре на всичко


т.е. и в бг и в швеция клиентите и "майсторите" са едни и същи :D

Клиента е клиент и като такъв е винаги прав. Дори и да греши! В този ти пример обаче клиента се изявява като контрол по свършената работа а като такъв определено не прав. :lol:
LT530
 
Мнения: 338
Регистриран на: 01 Авг 2014, 09:54

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот shulio » 01 Сеп 2014, 18:47

marincho написа:
shulio написа:Това, че нямаш потребност да се държиш лошо с персонала е добре.


А когато персоналът се държи лошо?

shulio написа:Ето един пример. Вечерта се затваря в 22:00 и по едно време идва една дама ( не беше пияна ) и влиза вътре с кучето си. Тропнах му с крак да с маха, а тя пък...


Тропане с крак :lol: , това е върха. Не можа ли просто да кажеш две изречения?
Точно за подобно поведение си говорим тук, бай дъ уей.


Когато персонала се държи лошо - не посещаваш - толкова ли е трудно.

За тропането си прав, обаче в края на деня вече съм се занимавал с толкова простотия, че това ми дойде в повече и не издържах.

LT530 написа:
shulio написа:Отива майстора да го прави, но не може да установи проблема - и така няколко дена. Накрая клиента вдигнал голям скандал на майсторчето, обаче той си се прибрал и се оплакал на шефа си
...
А тук идва поредния новобогаташ и започва да ти дава акъл как да си вършиш работата и обижда отгоре на всичко


т.е. и в бг и в швеция клиентите и "майсторите" са едни и същи :D

Клиента е клиент и като такъв е винаги прав. Дори и да греши! В този ти пример обаче клиента се изявява като контрол по свършената работа а като такъв определено не прав. :lol:


Ти май си най - прав. :) Клиента е винаги прав докато не започне да прави скандали и да натоварва емоционално персонала. Поне отношенията клиент-продавач са урегулирани отвсякъде така, че няма нужда от емоции.
shulio
 
Мнения: 235
Регистриран на: 12 Фев 2014, 14:41

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот 2GOOD » 02 Сеп 2014, 00:16

Темата много ми напомня за този ценоразпис :lol:

Изображение
Благодарности на: 12good4Buys8cvTj6EB4MTGNTSC4w9Swnz
Аватар
2GOOD
Site Admin
 
Мнения: 4961
Регистриран на: 28 Май 2013, 15:40
Местоположение: Planet Mars

Re: Винаги ли е прав клиентът в България ?!

Мнениеот ZAX » 02 Сеп 2014, 00:46

shulio написа:За тропането си прав, обаче в края на деня вече съм се занимавал с толкова простотия, че това ми дойде в повече и не издържах.
Аз те попитах точно същото и не можа да ми дадеш адекватен отговор, не си го дал и на маринчо, та нека да опитаме трети път: С какво последният клиент ти е виновен че да си изкарваш на него натрупаното през целия ден, пък и нали не си мълчеше за нищо, никога и пред никой, значи не би трябвало нищо да ти се трупа? И все пак не разбрах кученцето с какво те е обидило... Ами я си представи че жената може да е дошла на края на деня, точно за да не смущава никой и просто ей така да си отпразнува рожденият му ден, а как без него :mrgreen:
ZAX
Spammer
 
Мнения: 1934
Регистриран на: 15 Юни 2013, 19:51

ПредишнаСледваща

Назад към Лафеджийница

Кой е на линия

Регистрирани потребители: filchef, Google [Bot], ionicle, Sevo, silversurfer, Spenchoni, viniamin