[ANN][ICO] Cryptum (CRTM) - в продажба от 16/09

Дискусии за останалите алтернативни криптовалути

Модератори: ekrem, Moderators

[ANN][ICO] Cryptum (CRTM) - в продажба от 16/09

Мнениеот geniusloci » 31 Авг 2017, 00:33

Дублирам текста от оригиналната тема в hardwareBG.com. Поради естеството на продуктите, с които е свързан, проектът е само на английски език и новините за него не се разпространяват на други езици. ETH адресът ще бъде обявен допълнително. Бързам да се застраховам, че тези дни ще има анонсиране на малки промени и не са отразени в информацията по-долу.



Cryptum [CRTM] е мрежа от проекти, основните три (и обявени досега) от които са издателство за настолни игри, съпътстваща ферма, както и пускане на нова mineable монета с цена, донякъде обвързана с тази на тоукъните. За разлика от доста от ICO-тата, Cryptum не разчита само на хайпа и борсата за генериране на цена на тоукъните:
  • от една страна, те са обвързани с началната си цена, която гарантира безплатен достъп до издаваните от Cryptum настолни игри, започвайки с първата сериозна "миньорска" стратегия - Blockchain: The Cryptocurrency Board Game, и добавйки още минимум 3 големи заглавия и общо 5 разширения. Достъпът е базиран на обем притежавани тоукъни и не иска обмяната им (повече информация за нивата ще намерите в tiers?, а за начина на верификация в how it works?) - от първата игра до доживотен достъп до всичко, което издадем.
  • от друга страна - всеки притежател на CRTM ще получи Cryptumcoins след лаунча им, като целта е обем, равен на 1/10 от стойността на притежаваните CRTM или повече. Засега не сме обявили конкретните спецификации на тази криптовалута. Плановете са да я използваме за някои бъдещи услуги, вкл. ICO listing сайт и, след достигане на по-стабилна цена, и за покупка на игри или промоционални материали от каталога.


Може би най-важната подробност обаче остана за накрая - от всеки печеливш проект изпод шапката на Cryptum ще има заделена печалба, която ще се разпределя между притежателите чрез активна верификация, като неусвоените средства ще се разпределят в следващи рундове, а твърде малките за разпределяне обеми ще са с натрупване.

Изображение


Процентите са различни за различните проекти:

  • настолни игри: първата ще е със споделени 20% от печалбите. От разширенията нататък това ще нарасне до 40%, като за отделни заглавия с висока цена за производство може отново да падне. Не можем да дадем конкретна информация предварително, понеже естеството на разработката и производството на настолни игри изисква да имаме готови абсолютно всички материали + желан обем, преди да получим окончателна цена за производство, отделно - цената за доставка също зависи от множество фактори. Целта е обявените 4 игри плюс разширенията да генерират около 25-35% от цената на всеки тоукън, но това не изчерпва игрите, които ще публикуваме - особено в случай, че веригата се прекъсне някъде, ще наваксаме с още заглавия. Всяко следващо заглавие, което публикуваме, също ще носи приходи на собствениците (обявявани поотделно, но между 20 и 40%) от общата печалба от всеки проект. Проектите ще преминават допълнително финансиране в Kickstarter, Indiegogo и др. заради високата маркетингова и чисто търговска стойност на продуктите, която се генерира така, и отделно от това ще се продават в дистрибуторската мрежа.
  • ферма - 30% от общите средства ще финансират ферма (без да споделяме за момента каквото и да е за плановете за хардуера), от чиято печалба първоначално ще заделим 50% за притежателите на тоукъни за първите 4 месеца от работата и, и ще ги намаляваме постепенно (5% на всяко петмесечие, започвайки от 45% на петия месец) до края на втората година от пускането на фермата (средно 39,58% месечно за период от 24 месеца). След това фермата ще работи изключително и само за подпомагане на проекта с настолните игри (понеже сме наясно как там може да се стигне до прекъсване на веригата на финансиране). Worst case scenario целта на миньорския проект е да изплати 0,9-1,2 пъти цената на всеки тоукън на собствениците, като отново - непотърсените печалби ще се преразпределят.

Тук има дълговато обяснение с примерни суми, като държа да отбележа, че, макар и да сме се придържали към истината колкото е възможно, що се отнася до кикстартър е почти невъзможно да предвидим с относителна точност кое колко ще струва, понеже има много условности. След първата кампания ще сме далеч по-наясно, а след като имаме рутина с производителя, вече ще е и по-лесно да постигнем понижение на разходите за следващите игри. Вероятно ще работим с Panda GM или Ludofact, в зависимост къде предложат по-сигурни срокове (цената е с по-нисък приоритет).


Не искам да навлизам в крайни подробности, всичко го има на сайта, а и вече сме променяли няколко параметъра от кампанията и още имаме време да донагласяме, понеже продажбите започват с първи етап (ETH и BTC плащания без лимит, целта е 1 милион тоукъна) между 16 септември и 16 октомври, и втори етап с по-висока цена, в който ще приемаме и алткоини, но ще разпределим само 100 000 тоукъна. Разпределението е изцяло за продажбите, с изключение на 2000 CRTM, 1500 от които ще са бонуси за по-големи инвеститори и 500 ще бъдат предложени под формата на награди за определени задачи в Bitcointalk.


По проекта работим аз и Антон Белев заедно с Григор Стоичков и Кирил Венев от hardwareBG.com, Cryptomining Blog и хора от и около BoardGames.BG (Тихомир, Александра и Захари). Естествено, огромна част от работата ще е по фрийленс договори, тъй като става въпрос за художници и 3D дизайнери, както и със заводи/производители и спедитори. ICO Listing проекта (icodbase.com) ще е страничен проект, за чиято поддръжка ще наемем хора.



Основната причина да се захванем е опит да разчупим настоящия модел на работа с финансирането и публикуването на настолни игри. Пазарът е огромен, без да броим crowdfunding приходите и без да е възможно да се обхване в реална статистика извън USA/Canada, се говори за над 3 милиарда оценка през 2017, и се разширява главоломно. Проблемът е, че няколко големи фирми усетиха силата на KS и става трудно да се пребориш с тях с малки, не толкова атрактивни проекти, а извън Кикстартър вече има няколко големи монопола, които постепенно задушават малките студия. С по-голям обем финанси тези неща са лесни за заобикаляне, съответно и търсим начин от една страна да пробием нависоко, от друга - да не е просто поредният пладнешки ICO обир, разчитащ на hype & dump.



Допълнителни проекти
Имаме разни идеи, които ще видят бял свят паралелно или с фермата, или покрай игрите, или покрай коина, до които със сигурност ще имат достъп всички собственици на CRTM.





Ако има въпроси - в темата или на [email protected], ще се постарая да отговоря колкото мога по-бързо.
geniusloci
 
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Авг 2017, 10:20

Назад към Други Криптовалути

Кой е на линия

Регистрирани потребители: 2GOOD, AJB, Bing [Bot], Google [Bot], gorgar, niki, viniamin