Няма особен смисъл да задаваш едновременно --shaders и --thread-concurency. Принципно, второто се изчислява от първото и на теория може да не задаваш и двете. Прочети по-задълбочено SCRYPT-README -- понякога от много опции нещата съвсем се объркват
Най-вече, провери с какви версии на драйвера си, и ако си ги сменял скоро затрий всички *.bin файлове от директорията на cgminer (или поне ги махни от там). Те се компилират от APP SDK всеки път, при пускане с различни настройки, най-вече --thread-concurrency.
Ако картата ти има 640 шейдъра, значи --thread-concurency е най-добре да ти е кратно на 640. Колкото е повече, толкова повече от паметта ще ползваш, и така имаш естествен лимит.
След това настройвай честоти на памет/ядро, като почнеш с паметта, и след това вдигаш ядрото около съотношението което Странник спомена.
Най-накрая си увеличи -I докато нещата умрат, картата почне да се прегрява или почне да генерира хардуерни грешки. Не щеш нито едно от тези неща. Също така много големи стойности на -I водят до дялове които са безполезни, тъй че и този процент трябва да се следи да бъде минимален (съотношението между A: и R:).
А ако много те мързи, взаимствай идеи от тук: https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison
Само имай в предвид, че всяка карта е различна, даже от същия производител и модел.