sevdalin написа:Здравейте
Някой да е правил СЕПА превод от мистертанго към кракен? Не знам как да кача скр шот, но в общи линии ми излизат 3 полета, 2 от които са сума за пращане, и основание за плащане. Единственото поле в кеото мога да сложа IBAN, е "recipient address", т.е адрес на получателя и след като въведа да речем IBAN на кракен за евро, ми излизат още 2 полета - BIC код и име на получателя. Попълня ли и тези, мога да натисна единствено "send money", т.е пращам парите. Никъде не посочвам всички данни на Кракен, както и моя референтен номер ( за да знаят кракен, че това е моя транзакция), никъде не мога да посоча, че става дума за СЕПА превод, а не за суифт. И накрая ми споменава, че минималната такса ще е 50 евро, нали уж търся безплатен превод???? Моля, някой който е превеждал оттам да помогне, наистина ще съм благодарен.
Поздрави
Севдалин
Сметките на Кракен за сепа и суифт са различни.
Мистъртанго по това се ориентира, няма опция за отметка.
Когато даваш на депозит в Кракен, избираш Fidorbank(sepa).
http://prntscr.com/iw4pl1на recepient name: Kraken, Payward Ltd
recipient iban number: DE31 7002 2200 0071 7885 12
спазвай разстоянието между цифрите
слагаш сумата
на descibe payment твоят индефикационен номер(
xxxx xxxx kraken.com), за да те разпознае кракена.
IMPORTANT: This code identifies your deposit with your account. Include this code including "kraken.com" when submitting the wire transferПусни за проба само 5 евра, за да си сигурен.
На мен пробния депозит ми го задържаха и искаха допълнително да правя снимка на лична карта + ръчно написан текст дата и подпис.
Unfortunately due to an increased risk of fraudulent transactions, deposits from your bank can only be accepted once you have submitted an ID confirmation photo.
Please see this support article for the ID confirmation photo requirements: https://support.kraken.com/hc/en-us/articles/204061056. Please make sure the ID used in your photo is the same one which you have uploaded to Kraken separately.
Instructions for uploading your ID confirmation photo are available in your account under the Tier 3 tab on your 'Get Verified' page. Please contact us for further assistance if you encounter any trouble at all. We apologize for the inconvenience, but this is something we must require to help prevent fraud in the banking system.
Please let us know when you submit the ID confirmation photo so that we can verify it quickly and release your deposit. We can refund your deposit if you choose not to upload the ID confirmation photo, however you should be aware that future deposits to this account will also be placed on hold and we will be unable to credit them until you have completed this verification step. Thanks for your patience.Best Regards
Chinh
Kraken Client Engagement Team
След, което го освободиха